Viagra Coupons
amoxicillin 500 mg price
prednisone 20 mg price
tramadol hcl 50mg
בדיקת מהירות הוט
portuguese-passport.online
אזרחות פורטוגלית
וואלה טורס, צק אין באינטרנט
מאוחדת טלפון לקביעת תורים, אייבורי פתח תקווה מטלון, אייבורי שירות לקוחות טלפון
מחיר סיאליס
לוכד יונים
darkon-portugali.com
сайт валберис
olymptrade.com отзывы

Podrška

рейтинг forex
ebay.ru на русском
olimp treyd
bezeq speed test
Podršku korisničkim sustavima moguće je dogovoriti prema najrazličitijim zahtjevima korisnika. Prilikom ugovaranja usluge IT podrške sa korisnikom potrebno je provesti detaljnu snimku stanja korisnikovog IT sustava. Nakon snimke izrađuje se plan pružanja usluga prema snimci i korisnikovim potrebama. Sklapanjem ugovora COMPEL preuzima potpunu brigu oko nadzora, upravljanja i servisiranja korisnikovog IT sustava.

standardna podrška – rješavanje svakodnevnih problema u IT sektoru i IT podrška korisnicima u okviru ugovorenog broja sati mjesečno. Sati iz jednog mjeseca nisu prenosivi u slijedeći mjesec.

podrška po pozivu – rješavanje svakodnevnih problema u IT sektoru i IT podrška korisnicima za manje sustave van ugovora. Broj sati podrške korisniku nije ograničen.

hitna intervencija – za gore navedene modele podrške postoji mogućnost hitne intervencije kod korisnika. COMPEL garantira odaziv stručnih djelatnika u najkraćem mogućem roku.
COMPEL korisnicima svojih usluga omogućuje prijavu incidenta odnosno zahtjeva za intervenciju na slijedeće načine:

telefonskom prijavom – prijava na telefonski broj HelpDeska COMPELa – prijave se primaju radnim danom od 8:00 do 16:30, sve prijave bilježe se u aplikaciji za organiziranje poslovnih procesa tehničke podrške.

prijava putem faxa – prijava na broj HelpDesk faxa COMPELa – prijava mora sadržavati slijedeće podatke: ime tvrtke/korisnika, OIB tvrtke, adresu tvrtke, telefonski broj i e-mail kontakt osobe korisnika te opis incidenta/zahtjeva. Prijave je moguće poslati 24x7x365. Sve prijave pristigle nakon 16:00 obrađuju se slijedeći radni dan. Sve prijave bilježe se u aplikaciji za organiziranje poslovnih procesa tehničke podrške.Flomax online

prijave putem elektroničke pošte – prijave na e-mail adresu COMPEL SERVISa – prijava mora sadržavati slijedeće podatke: ime tvrtke/korisnika, OIB tvrtke, adresu tvrtke, telefonski broj i e-mail kontakt osobe korisnika te opis incidenta/zahtjeva. Prijave je moguće poslati 24x7x365. Sve prijave pristigle nakon 16:00 obrađuju se slijedeći radni dan. Sve prijave bilježe se u aplikaciji za organiziranje poslovnih procesa tehničke podrške. Vrijeme odziva HelpDeska korisniku prema zaprimljenoj prijavi je unutar 45 minuta od zaprimanja prijave unutar radnog vremena. Sve prijave pristigle nakon radnog vremena COMPELa obrađuju se slijedeći radni dan.

סיאליס 50 מג
521570962
expert option safe, expertoption opinie